Ikuti kami

Monday, June 11, 2018

Zahid diperbodohkan Khairuddin - gagal memimpin UMNO









Sentiasa dibodohkan–Zahid Hamidi termakan pujukan untuk beliau bertemu dengan Mahathir bagi menyatukan UMNO dengan PPBM dan menyelamatkan dirinya. Mahathir @ MAHAZALIM hanya mahu memijak Zahid Hamidi dan meletakkan UMNO dalam keadaan yang paling lemah dengan 1 niat : agar tidak dapat bersatu dengan Anwar Ibrahim dalam memastikan kekuatan Anwar Ibrahim utuh.

Khairuddin Abu Hassan sehingga hari ini asyik berlegar sekitar UMNO. Hari ini karier politik Zahid Hamidi musnah. Zahid di beritakan sentiasa mencari jalan menyelamatkan dirinya dari disiasat. Viral beliau sedang disiasat SPRM – adalah untuk memaksa beliau datang kepada Mahathir. Ramai lagi diberitakan begitu – ugut sehingga menyokong Mahathir. Perbuatan ini adalah kepakaran Mahathir sejak dari dahulu lagi. 

Mahathir sudah menyediakan platform untuk menguatkan PPBM dalam Pakatan Harapan. Tujuan adalah membunuh karier politik Anwar Ibrahim – membenam dan menggunakan media Internat bagi membuat provokasi untuk rakyat melihat kononnya Anwar Ibrahim mahu merampas kuasa sekali lagi. Ini politik yang ada TETAPI kami percaya reformis masih kuat di belakang Anwar Ibrahim menjadikan MAHAZALIM tidak secure.

Apa pun memetik nama Khairuddin Abu Hassan untuk turut memberitahu Anwar Ibrahim untuk kembali melihat mereka yang masih setia dengan gerakan Reformasi dan Anwar Ibrahim

No comments:

Post a Comment