Ikuti kami

Wednesday, May 23, 2018

Strategi MAHAZALIM - terbongkar

Sudah mula diburuk-burukan dengan mengatakan marah kerana tidak mendapat jawatan - team MAHAZALIM sudah memulakan.




Dikatakan koncu Anwar Ibrahim dan Anwar Ibrahim tidak sabar untuk jadi PM dan mereka ini mahu menjadi penentu dalam kerajaan


Antara mereka yang hari ini menjadi penyokong tegar MAHAZALIM dan nama seorang REFORMIS lagi - yang menjadi kekuatan pada MAHAZALIM akan kami dedahkan dalam masa terdekat.


Salam Reformasi

Semua kertas laporan  SPRM sudah ada pada MAHAZALIM – mereka, YB BN akan melutut pada MAHAZALIM dan sebagai lawmakers they will have to obey. Ini strategy MAHAZALIM dalam memastikan apa kehendaknya tercapai. Parlimen akan menjadi tempat MAHAZALIM memaksa persetujuan sehingga dikatakan UNDI TIDAK PERCAYA pada ANWAR IBRAHIM boleh berlaku. MAHAZALIM telah mengasak – kabinet mengatakan bahawa sekiranya tidak perform maka akan digugurkan. Siapa yang akan mula2 digugurkan. 

Perjalanan MAHAZALIM bermula dengan mengatur SPRM, membawa masuk Gani Patail beberapa orang sebagai penasihat dan musuh tradisi Anwar Ibrahim – Tun Daim. Bermula episod juga untuk menyogok mereka seperti Mat Sabu untuk terus melupakan ANWAR IBRAHIM dan beberapa kepimpinan yang telah diberi tempat selesa. Mereka akan hanyut dengan kuasa palsu yang dibentuk MAHAZALIM.

Tell me you guys tak dengar – suara – suara marah kononnya kuncu2  Anwar Ibrahim mahu memulakan langkah untuk menggantikan MAHAZALIM segera. Nama – nama seperti Rafizi Ramli, Rahim Ghouse dan Saifuddin Nasution telah disebarkan sebagai membuat konspirasi mendesak MAHAZALIM untuk melepaskan jawatan. Ini hanya memberi tiket untuk MAHAZALIM untuk mengambil langkah tindak balas yang kononnya justify. Mereka dilabel marah kerana tidak diberikan tempat dalam kerajaan. Mereka di campak begitu oleh MAHAZALIM. Ada kalangan ahli  PKR akan dilantik pada jawatan-jawatan tertentu untuk terus mengaburi mereka dengan kuasa. Nanti kita lihat pelantikan tempat –tempat strategik dan juga Senator.

Jangan cerita kepada saya ANWAR IBRAHIM tidak tahu. Ya dia tahu sekarang ini tetapi akan terperangkap dengan mereka yang sebelum ini menyokong beliau tetapi hari ini bergaja dengan kuasa.

Sdra/sdri Reformis

Kita akan dilabel sebagai pemecah – dilabel sebagai penghasut dan akan diugut seperti mana kita menyerang MAHAZALIM sebelum ini. 

Agenda Reformasi telah ditipu dan di hijack oleh MAHAZALIM. Apa yang dibuat hari ini bukan menyusun pembaharuan tetapi membalas dendam dan mengatur untuk menentukan PKR luput dan PPBM menjadi utama. Mereka sudah hampir mendapat sokongan Ahli Parlimen BN – ADUN BN dan mereka akan menewaskan sokongan PKR. PKR seperti yang dimaklumkan oleh pemberi maklumat kepada kami – mempunyai pengkhianat dalam memastikan agenda tersendiri sampai dengan melunaskan AGENDA MAHAZALIM.

Read this in cautions – the pelan has been gaining its momentum dan Anwar Ibrahim dan the calling for REFORMATION will diminish. The reformis has got to be awaken – kemenangan PH akan kekalahan kepada PKR dan gerakan Reformasi.      



3 comments:

  1. Sudah2 Laa..ni semua fitnah selagi xkeluar di akhbar atau awani

    ReplyDelete
  2. Janganlah dok berbalah je. Bersangka buruk tak elok. Kita tengah membina negara utk bangkit semula. Jangan termakan hasutan. Lawan yg kamu tumbangkan tngah2 mencari peluang. Ini adalah antara laluan utk menembusi kem PH. Awas! Awas! Awas. Dr Morsi yg menang pilihanraya Mesir boleh di hancurkan oleh Hosni Mubarak...

    ReplyDelete
  3. Statement org GILA KUASA .. ini tujuan nak pecah belah Ph supaya Matlamat jahat tercapai. perangai mcm Syaitan.. cukuplah zaman BN dah berlalu .. terima hakikat skrg zman PH ....

    ReplyDelete