Ikuti kami

Friday, June 8, 2018

Mahathir ajak rakyat tolak Raja2 Melayu

MARAH MAHATHIR PADA RAJA MELAYU KERANA TAKUT ANWAR IBRAHIM


Baca kenyataan Mahathir mengenai Rakyat boleh BANGKIT menetang Majlis Raja-Raja

Alasannya adalah RULE OF LAW – alasannya yang sebenarnya MAHATHIR tahu beliau tidak digemari oleh Majlis Raja-Raja kerana sikap beliau sendiri. Jangan cerita kemurnian keperibadian kalau sendiri juga dituduh sebagai MAHAZALIM. Ingat perbuatan sebelum ini – semakin celaka bila salah yang lain dipadamkan dan mula bercerita kemurnian diri. 

Ini Pakatan Harapan tidak akan hidup bergantung pada tentangan yang MAHATHIR AKA MAHAZALIM lakukan terhadap Majlis Raja2. Isu melewatkan upacara angkat sumpah menjadi dendam Mahathir pada RAJA2. Mahathir mahu rakyat melihat kesalahan Majlis Raja2 – membongkar melalui penulis upahan beliau kemudian mula menyerang – kononnya memberi nasihat pada Anwar Ibrahim.

Mahathir nasihat diri sendiri dahulu. Pakatan Harapan sudah mula dipersoalkan oleh orang-orang Melayu. Adakah ini yang dikatakan Malaysia Baru, mengambil jalan usang, memburuk-burukkan Raja2 Melayu dan kemudian melihatkan kemurnian menghasut rakyat untuk kononnya sanggup bangkit menentang. 

Rakyat juga harus didedahkan kemungkaran kamu MAHATHIR – perbuatan KAMU dan tindakan KAMU. Rakyat juga tahu tidak sebaik mana kehendak KAMU. 

Semakin hari semakin kita risau perbuatan Mahathir yang semakin melampau. Majlis Raja2 sentiasa boleh dinasihati – kedudukan kewangan, pencapaian ekonomi boleh dimaklumkan. Penentang terbuka hanya untuk memuaskan kehendak kamu. Itulah yang apa MAHAZALIM lakukan.

Rakyat khususnya Melayu akan nampak hasrat yang ada serta dendam pada Majlis Raja2 – atas layanan kepada Anwar Ibrahim. Kepercayaan Majlis Raja2 kepada Anwar Ibrahim adalah kerana ketahuan mereka melakukan paling buruk pada orang No 2 dahulu. 

Mungkin perlu dipercepatkan Mahathir untuk berundur sebelum dimalukan. Marah Mahathir adalah sokongan Majlis Raja2 kepada Anwar Ibrahim.

Orang Melayu bersedialah

No comments:

Post a Comment