Ikuti kami

Tuesday, June 5, 2018

Anwar selesaikan masalah pelantikan AG




Artikel seperti ini pasti membuat penulis Mahahthir panas bontot

Berita-berita sebegini memanaskan punggung penulis upahan Mahathir @ Mahazalim. Sudah past – for sure. Mereka akan kekal memainkan berita Anwar Ibrahim tidak sabar mahu menjadi PM. Mahathir mahu tarnish image Anwar Ibrahim dan menampal Anwar Ibrahim sebagai gopoh dan rakus. Tidak ada sesiapa lain yang melabel image itu kecuali kaki kipas Mahathir yang sewaktu kepimpinan Najib Razak sebagai PM takut dan pengecut. Hari ini orang-orang seperti Kadir Jassin mahu menjadi champion di depan mana Mahathir. Mereka inilah yang melaungkan Malaysia Baru tetapi hakikatnya memburukkan agenda perubahan yang sekian lama diperjuangkan oleh Anwar Ibrahim
.
Sama seperti mempopularkan berita – Mahathir punca kemenangan – satu usaha penulis bongkak Mahathir yang tidak melihat pada susur galur perjuangan reformasi.
Rakan Reformasi,

Dahulu Hishammuddin Rais selalu membentak – perjuangan yang tidak menggugurkan sehelai pun bulu – bukan perjuangan. Hari ini Hishammuddin Rais mungkin tergolong dengan penulis upahan Mahathir yang pasti berjuang dalam kesenangan. Mana berani mengambil risiko. Hishammuddin Rais juga hari ini adalah penjilat No 1 Mahathir dan dalam masa yang sama ini melacurkan perjuangan reformasi yang terbentuk lama atas keringat dan pengorbanan rakyat.

Media sejuk bila penyelesaian pelantikan AG Tommy  Thomas dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Semuanya masih mimpi bahawa Mahathir adalah hero – Mahathir adalah hero ciptaan – memang bijak menipu kepimpinan tamak dalam PKR.

Reformis sekelian,

Kita pasti nampak, bagaimana media Alternatif hari ini di dominasi oleh penulis karut Mahathir dan ini perlu segara ditangani. Andai tidak Anwar Ibrahim akan terus dicerca dalam usaha pembaharuan Malaysia Baru ini tidak mengambil agenda reformasi dan Anwar Ibrahim sendiri.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/06/06/analyst-anwar-the-big-winner-in-ag-saga/

No comments:

Post a Comment