Ikuti kami

Monday, June 18, 2018

Selamat Hari Raya

Salam kepada semua,

KAMI dari MahazalimReturn mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengikuti KAMI khususnya melalui Tweeter KAMI. Sepanjang HARI RAYA pertama sehingga ketiga - KAMI mengikuti banyak perkara yang perlu KAMI sampaikan kepada BAPA REFORMASI - Sdra Anwar Ibrahim. KAMI percaya dengan kehadiran KAMI yang tidak mempunyai NAMA, menunjukkan bahawa perjuangan KAMI bukan untuk mengejar jawatan dalam POLITIK.

KAMI mempunyai satu matlamat – menyedarkan kita pejuang REFORMASI menuntut semua bentuk KEADILAN terlaksana. KAMI juga menuntut bahawa PERDANA MENTERI yang ada hari ini menyerahkan JAWATAN itu kepada Sdra Anwar Ibrahim.
KAMI berikrar bahawa selagi Anwar Ibrahim belum menjadi PM ke 8 dan selagi yang telah melakukan segala bentuk kezaliman ke atas pejuang REFORMASI – ke atas RAKYAT maka selagi itu KEADILAN dituntut.

Rakan REFORMASI, kami percaya dan KAMI telah diyakinkan bahawa Anwar Ibrahim tidak akan dibenarkan oleh Mahathir untuk menjawat jawatan PM dalam masa yang terdekat. Dalam pada itu Mahathir aka Mahazalim akan memastikan BERSATU akan mengambil alih PKR dengan sogokkan sokongan yang dilakukan.

Anwar Ibrahim memang boleh memaafkan Mahathir tetapi KAMI akan terus menuntut atas kapasiti KAMI sebagai rakyat Malaysia yang tidak mahu Malaysia ini di MALAYSIAN MAHATHIR.

KAMI akan menuntut Mahathir turut diheret untuk disiasat selama kita percaya kesalahan dan kezaliman yang dilakukan kepada Anwar Ibrahim dan rakyat pejuang REFORMASI.

KAMI percaya sokongan untuk sokongan semakin besar yang melibatkan kepimpinan PKR sekali. Sekiranya ini diditangani segera MAKA selagi itulah perjuangan REFORMASI tidak selesai.

Rakan Reformasi

Kita dengan rapat-rapat apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim – perjuangan REFORMASI masih perlu disuburkan dan diperjuangkan.

KAMI berjuang habis-habisan 

No comments:

Post a Comment