Ikuti kami

Monday, June 4, 2018

RAJA2 – dimaki dan dihina,



 

Semakin rancak mereka menghentam Raja_raja Melayu kerana peraya polis akan hanya mengikut arahan Mahathir

Mungkin perlu kita fikirkan, sewaktu zaman penentangan terhadap Mahathir aka Mahazalim berpuluh-puluh memorandum dihantar pada Raja2 Melayu bagi menyelesaikan kemelut yang ada – namun tidak ada satu benda pun dilakukan. 

Namun kita tetap dengan menghormati Institusi Raja – Raja. Kita hormat. Tapi hari ini kerana menggesa pelantikan Tommy Thomas sebagai Peguam Negara dan mainan tulisan2 konco2 Mahathir @ MAHAZALIM maka ramai dalam media sosial semakin kurang ajar kepada Raja-Raja Melayu kononnya Polis tidak akan buat apa-apa kerana Polis hari ini di bahawa Mahazalim.

Maki hamun Raja – Raja dengan kata-kata kesat semakin menjadi-jadi khususnya dari kau m lain yang kononnya tidak rasis.

Kami desak untuk tahu siapa dalam audio yang dikatakan adalah suara Tony Phua – dengan kata2 FUCK KING – we don’t care if this country to be a republic country. Banyak dalam Twitter turut membelasah Raja-Raja seperti penulis2 upahan Dr Mahathir.

Ada yang memulakan bancian pemilihan Malaysia sebagai negara republic. Semua hari ini seakan dibenarkan menyerang Raja-Raja Melayu semata-mata Muhyddin Yassin memegang KDN dan nampak bias pada Mahathir – tidak ada perubahan Malaysia Baru bawa Mahathir

No comments:

Post a Comment