Ikuti kami

Tuesday, June 12, 2018

Politik ugut amalan Mahathir harus dihentikan



Politik ugut untuk menutup kesalahan/sucikan kesalahan untuk mengikat sokongan dan menuruti kehendak adalah politik jijik yang diamalkan oleh Mahathir. Politik mengugut ini juga membersihkan dan menutup kesalahan rasuah atau kesalahan lain demi untuk mendapatkan sokongan adalah perbuatan tidak beretika dan sepatutnya disatukan sebagai konspirasi dalam menutup perbuatan rasuah. Ini adalah tindakan yang dibuat oleh Mahathir dalam beberapa kes yang ada- membeli sokongan dengan menutup rasuah mereka yang terbabit. Ini boleh di ibaratkan mengkhianati tuntutan rakyat untuk menghapuskan rasuah.

Jelas Mahathir menutup mata pada rasuah untuk kepentingan dirinya. Kami akan membongkar isu ini dengan lebih terperinci lagi. KAMI di www.mahazalim2return.blogspot.my tidak akan berhenti membongkar tindakan Mahathir dalam mengugut MP dan kepimpinan Negeri untuk menyokong beliau. Kami akan mendesak agar mereka2 yang diugut untuk bangkit membongkar ugutan Mahathir kerana ini akan merosakkan Malaysia.

Rakyat Malaysia sepatutnya menolak tindakan mengugut Mahathir dan Kerajaan Pakatan Harapan turut menyiasat Mahathir untuk meningkatkan integriti kerajaan baru.

Dua isu yang akan kami selongkar adalah

UGUTAN MAHATHIR DALAM SOAL SARAWAK  DAN SABAH



UGUTAN MAHATHIR PADA ZAHID HAMIDI

Ini adalah 2 isu yang akan kami sentuh dalam masa terdekat. Kami juga menyarankan agar RAKYAT semua membantu dan menghantar email kepada mahazalimreturn@gmail.com untuk sebarang maklumat tambahan

No comments:

Post a Comment